Content Update 1/10/2018 [MEGA]

Replies

  • Options
    Probably the worst update in the history of this game
  • Options
    Yep... welcome to the most boring month ever!
  • Options
    maybe she'll be the first rebel and resistance character since TLJ treats them the same
  • Monel
    2789 posts Member
    Options
    I think the porgs were probably more annoying. They nested in the falcon like rats

    Jar Jar and rose are the two most annoying characters in Star Wars history.
  • Options
    “I wanna put my fist through this big beautiful game”
  • Options
    Good for FOE and unlike many others I'm looking forward to Rose, but where are KRU and SFTP? :c
  • Options
    Idk I’m super excited about FOE but the implication that Rose is next is so disappointing. No hux, no new Phasma, no snoke, not even Rose’s sister, but Rose, the worst character in the whole movie
  • Options
    One of Rose's special abilities include:

    Unnecessary Subplot: Match timer reduces by 1 minute. No other affects. This is unavoidable.

  • Options
    Careful people might call you racist for saying rose was the worst character
  • Anavel_Gato
    371 posts Member
    edited January 2018
    Options
    @luuke made me lol.

    @Darth_Amarth yeah where is the to KRUM/SFTP farm spots? It's been long enough.
  • Options
    Isn't that what she said or am I confused lol. All in jest not my fav character. So my focus will be else where for now. I’m sure she will make the resistance even better.
  • Options
    Careful people might call you racist for saying rose was the worst character

    Let them. Race and gender don't excuse poor writing.
  • Monel
    2789 posts Member
    edited January 2018
    Options
    The good thing about Rose being added is I know that is a pack I will finally not be spending money on.

    Special One: Sappy Close
    Talks about love so much that the game shuts itself down and your phone breaks in half .
  • Options
    "Territory Battles: Imperial Retaliation-Fixed incorrect inbox message for Imperial Probe Droid rewards from Hoth - Imperial Retaliation event."

    Does it mean Imperial Probe Droid shard is not reward in Imperial Retaliation event?
  • Options
    Her kit better be very underwhelming. Like bodhi, completely unnecessary but you can if you want
  • zhtd17
    948 posts Member
    edited January 2018
    Options
    Guess who's gonna be in every platoon soon!
    And I hope that you're kidding and you're not bringing the most annoying character in all movies to the game
    Floating leia would be less lame
  • Options
    RandyMarsh wrote: »
    Idk I’m super excited about FOE but the implication that Rose is next is so disappointing. No hux, no new Phasma, no snoke, not even Rose’s sister, but Rose, the worst character in the whole movie

    Yeah I did not like rose and sad there's no Kru and ship to farm:(
  • Options
    well this is a good start to the year...


    Not.
  • Options
    No Snoke raid?
    No Hux..or Rose...or new plasma...or PGs?

    Interesting....there must be a bigger update forthcoming
  • Options
    Yeah where's KRU and the pilot!?
  • Options
    Nobody wants Rose. She is even worse than Jar-Jar. Please don’t. If she is released might just underwear her completely to see her get wiped out over and over
  • Options
    What if the new character ‘hold on to what you love’ is actually 2 characters? Bespin Leia and Bespin Han?
  • Options
    Yawn. Another 3* G6 character for the bench
  • Options
    I’m holding out hope their being coy and more marquees appear when the time comes surprise legendary perhaps
  • weldon08
    123 posts Member
    edited January 2018
    Options
    I think the porgs were probably more annoying. They nested in the falcon like rats

    Their infestation is what kept them from being too cute imo. They weren’t sentimental kitten like the entire subplot associated with rose. Rose and broom boy were cute. And not in a good way.

    Rose will probably be a resistance healer or something. Synergy with finn and bb8. I’m stoked I’ll be able to run two res squads, but the toon is about as interesting as old gum.
    Post edited by Fauztin on
  • Options
    Broom boy! Now that would be an epic character release. I want that!
  • Iy4oy4s
    2944 posts Member
    edited January 2018
    Options
    At least mix up the shops!!! PLEASE! I’m sitting on 50k for GW and arena stores, nothing new to buy there!! Needs a fixing, bigly!
  • Options
    How is Rose annoying? I get if you dont like her or her story arc. But more annoying than Jar Jar? Please enlighten me.
  • Nauros
    5429 posts Member
    Options
    If they have to go with Resistance, there is a lot of better options. Stun gun granny Leia. New Finn with the stun baton. Holdo with a Res capital ship. That A-wing chick with her ship.
  • Options
    How is Rose annoying? I get if you dont like her or her story arc. But more annoying than Jar Jar? Please enlighten me.

    Jar jar just said silly things with a silly voice. Rose rams her beliefs and SJW opinions down your throat in the middle of a star wars movie
Sign In or Register to comment.