[DBA] Dutch Bier Alliance (hAAT completion)

14567810Next

Replies

  • Tooltje wrote: »
    Nog steeds een open plek! Heroic doen we nu wekelijks zo vaak we kunnen en halen we nu redelijk makkelijk. Als je 600 guild coins kan bijdragen per dag en in ieder geval level 70/75+ met minstens 5 keer 7*, dan ben je hardstikke welkom!:)

    Jawul und wenn Sie Deutsch sprechen, sind Sie nicht willkommen.

    La même chose est vraie pour les Français
    The first day God created me, so I can do the rest.
  • Kharath
    27 posts Member
    Waarom ben ik gekickt?
  • CronozNL
    2869 posts Member
    Kharath wrote: »
    Waarom ben ik gekickt?

    Iets met 2x attacken in de eerste 24 uur. Kharath breaker of rules xD
    No worries, je komt er vandaag weer bij maar dan ben je in ieder geval ff wakker geschud.
    439-259-888 I have a bad habit of editing my typo's after posting
  • Tooltje
    188 posts Member
    edited June 2016
    CronozNL wrote: »
    Kharath wrote: »
    Waarom ben ik gekickt?

    Iets met 2x attacken in de eerste 24 uur. Kharath breaker of rules xD
    No worries, je komt er vandaag weer bij maar dan ben je in ieder geval ff wakker geschud.

    Op ons eigen forum staat uitleg. Je bent inmiddels weer toegelaten, maar lees even de uitleg. Volgende keer heb je minder geluk namelijk :)
  • CronozNL
    2869 posts Member
    edited July 2016
    Niks
    439-259-888 I have a bad habit of editing my typo's after posting
  • Zijn er nog mensen die willen joinen? Hebben een plek of 2 vrij, graag wel activity op een dagelijkse basis.
    439-259-888 I have a bad habit of editing my typo's after posting
  • B)
  • Ik wil er wel terug bij als de raid van de guild waar ik nu in zit voltooid is, speel sinds kort weer dagelijks
    Ben wel maar level 77 aangezien ik in maanden niet meer gespeeld heb :/
    Kennen jullie me zelfs nog? :D
  • Ik ken je nog hoor!
    Laat maar horen wanneer het kan!:)
  • Tooltje wrote: »
    Ik ken je nog hoor!
    Laat maar horen wanneer het kan!:)

    Hoi haha
    Doe ik
  • Tooltje wrote: »
    Ik ken je nog hoor!
    Laat maar horen wanneer het kan!:)

    Hoi haha
    Doe ik

    Hoe kunnen we jou nou vergeten! Ik weet het in ieder geval nog wel :D
    439-259-888 I have a bad habit of editing my typo's after posting
  • Level 77? Sjonge, wat een n00b zeg. B)B)B)
    Proud and Belgian officer of [DTA] BIER DTA | official Lando Calrissian fanboy KappaPride
  • Zoeken jullie nog steeds members ?
    Ik ben afkomstig uit België en ben dit spel aan het spelen sinds begin januari. Mijn huidige Guild heeft veel inactieve members en ook de guildleader is al een week spoorloos, mede hierdoor is T6 rancor om de drie dagen het hoogst haalbare. Dus zoek een nieuwe guild die T7 aankan want momenteel zit ik vast op gebied van progressie gearwise.
    Ik heb 26 chars op 7*, waarvan 6 g10, 6 gear9 en de rest gear8. 5 char op 6* waarvan een g10.Ben volledig F2P.

    Ingame naam: Darthfuriax
    allycode: 534-839-272

  • Heb je een invite gestuurd. Rancor Heroic spelen we met 10 vingers in de neus nu. Het is zelfs moeilijk om iedereen mee te laten doen nu.
    De AAT zitten we nog op Normal mode. Duurt al een week nu, maar er is nog 3% over nu.
    We proberen hier ook toe te werken naar de Heroic:)
  • Zoeken jullie nog steeds members ?
    Ik ben afkomstig uit België en ben dit spel aan het spelen sinds begin januari. Mijn huidige Guild heeft veel inactieve members en ook de guildleader is al een week spoorloos, mede hierdoor is T6 rancor om de drie dagen het hoogst haalbare. Dus zoek een nieuwe guild die T7 aankan want momenteel zit ik vast op gebied van progressie gearwise.
    Ik heb 26 chars op 7*, waarvan 6 g10, 6 gear9 en de rest gear8. 5 char op 6* waarvan een g10.Ben volledig F2P.

    Ingame naam: Darthfuriax
    allycode: 534-839-272

    Je moet alleen nog even uit je oude Guild gaan!:)
    Dan kan ik je voor onze guild inviten.
  • Ok bedankt. Huidige guild heeft gisteren nog een raid gestart met de laatste raidtickets en zitten nu in P4 op 50%. Dus zal in de loop van de dag wel afgewerkt worden. Sta momenteel eerste in de lijst dus zou graag die rewards nog meepikken en dan leave ik om jullie te joinen
  • Ok bedankt. Huidige guild heeft gisteren nog een raid gestart met de laatste raidtickets en zitten nu in P4 op 50%. Dus zal in de loop van de dag wel afgewerkt worden. Sta momenteel eerste in de lijst dus zou graag die rewards nog meepikken en dan leave ik om jullie te joinen

    Prima! Quote mij maar zodra je er in kan. Dan krijg ik geloof ik een mailtje :^)

  • Jullie kunnen ook alvast op Line komen. Dat is een chat applicatie. Als je tool1337 toevoegt dan kun je alvast in de groep:)
  • Zijn er misschien nog wat spelers in die guild die willen joinen?
    439-259-888 I have a bad habit of editing my typo's after posting
  • Hi Marc, heb je nog plek over voor een oudgediende? Ik ben toch weer begonnen en als jullie nog plek hebben sluit ik me graag aan. Dat wordt geweldigenieten:)
  • Holy poep! Geweldigenoten, voor jou heb ik altijd een plek! Heb je al een apply gedaan? Anders moet je me je ally code weer ff opnieuw geven :)
    439-259-888 I have a bad habit of editing my typo's after posting
  • Tooltje
    188 posts Member
    edited November 2016
    Er zijn nog steeds vrije plekken!
    We werken langzaam naar de Heroic AAT toe, maar doen ondertussen de Normal en duurt ongeveer een week tot deze is gehaald.
    @Darth_Maximus wanneer is die raid van je nou klaar:p
  • Dutch Trade Alliance is now also recruiting other Europeans!
    A few members have quit and we are looking for at least 7 level 80+ members with a decent set of 7* toons.
    We will change our ingame chat language to English, so you want even notice that there are crazy Dutchies! :smiley:

    Heroic Rancor raid is done on monday, wednesday and friday at 20:00 CET and an occasional extra raid in the weekend when the guild is fully loaded again.
    Normal AAT is done now within a week. Could go quicker, but some members are getting frustrated by the slow tank :blush:
    We are gearing up for the Heroic AAT, but this can only be done with you guys!

    You like what you see above?
    - Add me on Line : tool1337 or Discord : Tool#7699
    - React to this forum
    - Add me ingame : 378-716-985
  • Hi,

    Onlangs begonnen met galaxy heroes. Inmiddels lvl 30 en opzoek naar een actieve Nederlandstalige guild. Ik las ergens dat jullie ook een academy hebben? Wat zijn de toelatingscriteria voor de academy guild?

    Gr,
    Jantje

    https://swgoh.gg/u/jantjetemijer/
  • @JantjeTemijer

    Hey Jantje, de academy moeten we weer op poten zetten. Als het goed is gebeurd dit binnenkort. Toelatingseisen zijn niet streng als deze weer opgezet wordt. D.w.z. dat je daar gewoon in mee zou kunnen doen.
    Ik zal vandaag even informeren hoe ver deze guild is. Je krijgt zsm antwoord!
    439-259-888 I have a bad habit of editing my typo's after posting
  • Top, ik hoor graag van jullie.

    ID: 392-255-786
  • is het nog steeds mogelijk om te joinen ? Ik ben level 83 en sinds juli dagelijks online (ik denk dat ik geen enkele dag heb gemist sinds dan :joy: ) Heb ongeveer 10 7*
  • is er nog een plaats vrij , op zoek naar guild met heroic raids
  • CronozNL
    2869 posts Member
    @svekkes ik heb al even niet gekeken op het forum in dit topic, zoek je nog steeds een guild of hebben we je ondertussen al opgenomen? :)
    439-259-888 I have a bad habit of editing my typo's after posting
Sign In or Register to comment.