Heb nog maar 2 7* (Sidious en Chewie) en ben een f2p speler op lvl72, zou wel graag in een guild beginnen a.s. zondag. Hoop dat er nog een plekje vrij is
Mooie resultaten Ik had voor Per een plek vrijgemaakt in mijn ally list, maar het is geen vereiste. Leuk dat je mee wil doen en al actief bent op het forum!
In-game name: Ovi
Level 73, 6 lvl 7 toons (Lumi, Eeth, JC, Sid, Biggs, Phasma) en ik speel elke dag.
Ally Code: 264-215-782
Geweldig spel, vooral GW vind ik top. Hoewel ik na de laatste update geen enkele keer meer GW heb kunnen uitspelen :-(
@Vengeance Je mag me toevoegen, maar ik zal iig je ally code nodig hebben als ik je in t systeem moet zetten @Mobamba Je hoeft me niet toe te voegen, ik zal je in het systeem zetten en dan kan ik je, als de guilds er zijn, toevoegen in de guild @Count_Meesah Yes ik zal je direct toevoegen aan de lijst en in het systeem
Sorry voor mijn afwezigheid gisteren, ik had wat persoonlijke dingen. Ik zal alles zometeen direct op orde brengen dank jullie voor jullie geduld
Om diezelfde reden heb ik het gewoon nog niet geprobeerd. Al ben ik ook niet echt geïnteresseerd in de shards.
Tot dusver lijkt Lando wel een enorme aanwinst te zijn voor LS battles. Op naar de 7*.
Proud and Belgian officer of [DTA] BIER DTA | official Lando Calrissian fanboy KappaPride
Replies
Heb nog maar 2 7* (Sidious en Chewie) en ben een f2p speler op lvl72, zou wel graag in een guild beginnen a.s. zondag. Hoop dat er nog een plekje vrij is
ally-code: 636-799-972
Yay meer voor bij de 30+ club.
Zalig, ik voel me lekker welkom! Ik kijk er al naar uit
@Pitch nice 30 hier
Lvl 74, stuk of 10 chars op 7* met gear 8
Ally code 522-911-837
weet niet echt veel over guilds
Na de update van zondag zal Per de guild aanmaken en iedereen toevoegen
2 accounts, beide lvl 74 en redelijk competitief (top 100 en top 50) op de respectievelijke servers.
Moet ik een plek vrij hebben in de ally list?
De ally codes zijn:
713-263-468
en
612-795-839
Heb zin in de uitbreiding van zondag!
Welkom iedereen in ieder geval!
In-game name: Ovi
Level 73, 6 lvl 7 toons (Lumi, Eeth, JC, Sid, Biggs, Phasma) en ik speel elke dag.
Ally Code: 264-215-782
Geweldig spel, vooral GW vind ik top. Hoewel ik na de laatste update geen enkele keer meer GW heb kunnen uitspelen :-(
DTA_Ovi, https://swgoh.gg/u/dta ovi/
@Mobamba Je hoeft me niet toe te voegen, ik zal je in het systeem zetten en dan kan ik je, als de guilds er zijn, toevoegen in de guild
@Count_Meesah Yes ik zal je direct toevoegen aan de lijst en in het systeem
Sorry voor mijn afwezigheid gisteren, ik had wat persoonlijke dingen. Ik zal alles zometeen direct op orde brengen
@Count_Meesah Ik weet zeker dat het je binnenkort lukt. Een paar toons kunnen het verschil al maken!
Komt idd vast goed @Bossk . Misschien is Magmatrooper op 7 sterren al genoeg.
DTA_Ovi, https://swgoh.gg/u/dta ovi/
Mijn light side bestaat voornamelijk uit Jedi. Maul maakt gehakt van ze.
Tot dusver lijkt Lando wel een enorme aanwinst te zijn voor LS battles. Op naar de 7*.