Lekker bezig allemaal!!
Het is een mooie club als ik het zo allemaal zie... ik ben erg benieuwd naar de guilds. Jammer dat het pas vanavond (ik vermoed vannacht) voor ons live komt. Moeten we nog even wachten om er mee te spelen.
Hallo,
Ik zou graag willen joinen. Ben zojuist lvl 73 geworden, full f2p, top20 arena. speel uiteraard elke dag en zou het leuk vinden samen met jullie die raids te doen
Mijn ally code is: 447-911-521
Dat is een mijlpaal, geweldigenoten. Is mij de afgelopen week ook voor het eerst gelukt. Eindig nu vrijwel iedere dag top 3 door alle extra crystals die ik de afgelopen week heb verzameld.
Tnx! Ja echt vet. Superblij mee.
Ik ben ook benieuwd hoe snel we die begerige paarse gear kunnen winnen. Heeft iemand van dit gilde ge pre-craft?
Ik had 3 droid callers.
Heb Savage nu gear IX, net als 5's, maar die kon al zonder droid caller (toch gegeven:p). Andere gaat denk ik naar RG als ik die zo ver heb gekregen. Ik probeer het vooral met high health poppetjes te doen haha.
Ik heb ook geluk gehad met de droid callers. Heb meerdere nu op Gear 9 zitten. Speel dit momenteel in arena en kan daarmee vrijwel ieder team verslaan.
Qui Gon Jinn
Grandmaster Yoda
Geo Soldier
Old Daka
Kylo Ren
Allen hebben Gear 9, level 75 en Old Daka is de enige 6 star.
Als het niet lukt om 1 toon te killen met Yoda, Qui Gon + assist en Geo + assist dan kan ik met de AOE van Kylo en Yoda vaak alsnog de eerste toon afmaken.
Replies
Ally code 857-746-359
Level 75, top 100, 8 7* max gear, veel daar net onder
@Gibsonlespaul58 Welkom!
Zicasius
463-537-615
I'm lvl 75, daily top 30 in arena: HK-47,IG86,88,100,Daka 7 star gear 8.
plus some others. Ik hoop jullie guild te kunnen versterken
(Feel free to send me an ally request at any time guys!)
Ally code 179-535-742
Bijna level 75
6 keer 7* en 7 keer 6*
Alvast bedankt
Dolfo
Het is een mooie club als ik het zo allemaal zie... ik ben erg benieuwd naar de guilds. Jammer dat het pas vanavond (ik vermoed vannacht) voor ons live komt. Moeten we nog even wachten om er mee te spelen.
Ik zou graag willen joinen. Ben zojuist lvl 73 geworden, full f2p, top20 arena. speel uiteraard elke dag en zou het leuk vinden samen met jullie die raids te doen
Mijn ally code is: 447-911-521
gr. leef
@Sticare_Courts_0073 We vechten individueel, maar delen gezamenlijk het aantal levenspunten van Rancor.
Ik wilde even met jullie delen dat ik vandaag voor het eerst nummer 1 geëindigd ben
@Darkkram @Geweldigenoten Hebben jullie er al zin in?
Ik ben ook benieuwd hoe snel we die begerige paarse gear kunnen winnen. Heeft iemand van dit gilde ge pre-craft?
Ik had 3 droid callers.
Heb Savage nu gear IX, net als 5's, maar die kon al zonder droid caller (toch gegeven:p). Andere gaat denk ik naar RG als ik die zo ver heb gekregen. Ik probeer het vooral met high health poppetjes te doen haha.
Geweldig!
Ik ben al bij als ik top 10 weet te halen... deel gerust je tips!
Qui Gon Jinn
Grandmaster Yoda
Geo Soldier
Old Daka
Kylo Ren
Allen hebben Gear 9, level 75 en Old Daka is de enige 6 star.
Als het niet lukt om 1 toon te killen met Yoda, Qui Gon + assist en Geo + assist dan kan ik met de AOE van Kylo en Yoda vaak alsnog de eerste toon afmaken.