Belgian Masters: guild looking for players

Vohbo
332 posts Member
Hello all,

We are a Belgian guild, mostly flemish, and we are looking for some extra people.

We are currently at T4 raiding wise and steadily working our way up. Most people in guild are around level 50 and climbing, but we accept people of all levels.

My ally code is 384-318-252

We also have a facebook page under Belgian Masters.

See you around.

Replies

  • Vohbo
    332 posts Member
    We are still looking for new people !
  • Vohbo
    332 posts Member
    Hello, we are still looking for more people. We are currently doing T5 Rancors and T6 AAT (slowly)
  • Vohbo
    332 posts Member
    We are still looking for players, we have now moved up to T6 rancor raids, but we have no real requirements for joining :)
  • Vohbo
    332 posts Member
    We still have room for people. We are now firmly into doing T6 versions of both raids.
  • Vohbo
    332 posts Member
    We are still looking for a few more people, so feel free. It's convenient if you speak Dutch, but we don't discriminate :)
  • Hallo @Vohbo ,

    Ik ben leader van de guild BIER DTA en ik heb de laatste dagen wat contact gezocht met andere Nederlandse/Belgische guilds om een soort overkoepelende chat op te richten waar iedereen tips & tricks kan delen over het spel of gewoon gezellig kan praten.
    Mochten jullie ook willen joinen dan kun je de app Discord downloaden en op deze link klikken : https://discord.gg/BQpeeNm
    Ik zie je wel (of niet) verschijnen!:)

    Groeten,

    DTA Toolz
  • Interesse level 85 1,475 miljoen GP
  • Vohbo
    332 posts Member
    Ik heb je een berichtje gestuurd, sorry had het niet eerder gezien.
  • Vohbo
    332 posts Member
    We are still looking for a few more members :)
Sign In or Register to comment.