[DBA] Dutch Bier Alliance (hAAT completion)

Replies

  • LowD
    3 posts Member
    Options
    Sorry Per, ik drukte per ongeluk op reject ... Zou je nog eens een invite willen sturen? Thanks!
  • Options
    @TT205 Zal ik doen, binnen 5 minuten dus wees snel ^^
    @Grimmi3nl Yes, welkom :)
    @LowD ik zal je nogmaals inviten ^^
    Creator of Dutch Bier Alliance [DBA] - Come and join if you're Dutch. More casual/low level? Come join Dutch Bier Alliance Academy [DBAA]
  • Options
    @TT205 Je moet dan wel je guild verlaten, dan kan ik je inviten
    Creator of Dutch Bier Alliance [DBA] - Come and join if you're Dutch. More casual/low level? Come join Dutch Bier Alliance Academy [DBAA]
  • TT205
    4 posts Member
    edited April 2016
    Options
    @Perongeluk, excuus. Ben weer vrij ☺
  • Options
    Yo, ik zou graag joinen als er nog een plaatsje vrij is!
    Name : chef
    Ally code : 817-124-721
    Ik ben level 74, volledig f2p , heb een paar 9's en paar maxed characters
  • Options
    @TT205 je zit erin, welkom :)
    @KoningStok ik zal je zodadelijk toevoegen ook jij welkom
    Creator of Dutch Bier Alliance [DBA] - Come and join if you're Dutch. More casual/low level? Come join Dutch Bier Alliance Academy [DBAA]
  • Options
    @Perongeluk, dankjewel. Is er ook een groepschat o.i.d?
  • Options
    @TT205 we hebben een whatsapp groep maar die stroomt door in de Guild chat
    Creator of Dutch Bier Alliance [DBA] - Come and join if you're Dutch. More casual/low level? Come join Dutch Bier Alliance Academy [DBAA]
  • Options
    Hey heb je al invite gestuurd, want heb nog niets gekregen?
  • Options
    @KoningStok Nee ik was nog weg, maar verstuur hem nu meteen
    Creator of Dutch Bier Alliance [DBA] - Come and join if you're Dutch. More casual/low level? Come join Dutch Bier Alliance Academy [DBAA]
  • Options
    Aight heb het ontvangen, dank je!
  • Bossk
    89 posts Member
    Options
    Goed om te ziem dat er nog mensen bijkomen ^^
  • Sticare_Courts_0073
    1916 posts Member
    edited April 2016
    Options
    Ik voldeed blijkbaar nog niet aan alle Requirements... dus bij deze m'n sig aangepast. :wink:

    EDIT: belgenmoppen welkom zolang het er niet te veel zijn, haha
    Proud and Belgian officer of [DTA] BIER DTA | official Lando Calrissian fanboy KappaPride
  • Bossk
    89 posts Member
    Options
    Nu hoor je er helemaal bij ^^
  • Options
    We hebben nog vier plekken vrij voor ons topgilde.
  • Bosk
    3 posts Member
    Options
    Well this is awkward. I wanted to make an account just to post in this thread, and made a typo in my username because Bossk was already taken. Now I seem to have found this person :)

    However, would still like to join DTA:781-193-267
    I'm a level 74 player from Belgium (dus Nederlands spreken is geen probleem, en ik kan ook wel wat belgenmoppen hebben)
    I try to finish my daily activities every day and stick in the top 100 in the arena, however, I'm ftp and sometimes busy doing real stuff ;)
    I have about 6 7* and 4 6*, most of them gear lvl VIII

    I might not be able to contribute much today, since I already finished most of my daily activities, but I'll make up for it tomorrow!
  • Options
    darth-vader-nooooo_zps1b359399.jpg

    ... mijn status als enige Belg is naar de vaantjes! :smiley:
    Proud and Belgian officer of [DTA] BIER DTA | official Lando Calrissian fanboy KappaPride
  • Bosk
    3 posts Member
    Options
    Sorry. Ik woon voorlopig nog in Ierland, helpt dat? :smiley:
  • Tooltje
    188 posts Member
    Options
    We hebben zelfs een Belg als officer (DarthMaximus), dus Belgen zijn zeer welkom hoor! Ik zal zo kijken of ik je toe kan voegen. Moet geloof ik eerst allies met je worden daarvoor. Verwacht dus een ally request Bosk!
  • Options
    Aha, we zijn al ten volle geinfiltreerd! xD
    Proud and Belgian officer of [DTA] BIER DTA | official Lando Calrissian fanboy KappaPride
  • Bosk
    3 posts Member
    Options
    Thx Tooltje, ingame name is trouwens Raxle Alucard of iets dat er op lijkt. Vanaf heden DTA Raxle Alucard!
  • Sticare_Courts_0073
    1916 posts Member
    edited April 2016
    Options
    Goed allemaal. Aangezien het hier nog veel drukker is dan op het andere forum post ik het eerst hier:

    Straks beginnen we voor het eerst aan een "genummerde" Guild Activity in plaats van de "energiewaarde" van de voorbije dag(en), namelijk het aantal GW battles.

    Nu is mijn opmerking de volgende: het behalen van de hoogste Tier vergt 12 overwinningen van alle 50 leden (600 in totaal) maar daar zijn we nog niet. We kunnen echter wel tamelijk eenvoudig aan 24 battles per persoon geraken en diegenen die opgespaard hebben (zoals mezelf) kunnen er zelfs 36 afwerken voor de timer eindigt. Het belangrijkste is dat er bij een gelijke stand een gelijk aantal Coins wordt uitgedeeld, dus in principe kunnen we met tientallen tegelijk de allerhoogste eerste prijs wegkapen morgenmiddag.

    Daarom zou ik willen vragen: wat is voor jullie een aanvaardbaar aantal GW battles? Alles tussen 20 en 36 lijkt mij haalbaar, maar het meest eenvoudige zou ofwel 24 ofwel 36 zijn volgens mij. Shoot!

    EDIT: mijn god wat een stomme telfout, haha, fixed.
    Post edited by Sticare_Courts_0073 on
    Proud and Belgian officer of [DTA] BIER DTA | official Lando Calrissian fanboy KappaPride
  • Options
    @Sticare_Courts_0073 Het lukt mij persoonlijk om meestal wel 8 battles per GW te winnen, maar heb zelf maar 5 toons op 7*. Dan nog is zijn dat 24 battles dus dat moet wel lukken
    Creator of Dutch Bier Alliance [DBA] - Come and join if you're Dutch. More casual/low level? Come join Dutch Bier Alliance Academy [DBAA]
  • Options
    Perongeluk wrote: »
    @Sticare_Courts_0073 Het lukt mij persoonlijk om meestal wel 8 battles per GW te winnen, maar heb zelf maar 5 toons op 7*. Dan nog is zijn dat 24 battles dus dat moet wel lukken

    Ha ja, goed punt, 24 is zowel 2 maal 12 als 3 maal 8, ideaal.
    Proud and Belgian officer of [DTA] BIER DTA | official Lando Calrissian fanboy KappaPride
  • Bossk
    89 posts Member
    Options
    Mijn Belgische broer! ^^
  • Options
    Hebben jullie nog een open spot voor een actieve hulpzame daily player, Hagazar (928-545-137), lvl 74. Lijkt me geweldig om eens in een Nederlandse guild te zitten. Normaliter in Engelse MMO guilds. Indien meer info gewenst dan hoor ik dat graag
  • Tooltje
    188 posts Member
    Options
    Ik heb je als ally toegevoegd, daarna kan ik je voor de guild inviten Hagazar!
  • Bossk
    89 posts Member
    Options
    Welkom! :)
  • willemm2s
    1 posts Member
    edited April 2016
    Options
    Hallo Willem hier is er nog plek vrij ben level 57 en behoorlijk aktief .
    zit wel in een guild maar dat is een mengelmoesje en ze zitten allemaal in een andere tijdzone .
    mijn allycode ia 924-677-266
    Mvg willemm2s
  • Options
    Bedankt voor de invite en een fijne Koningsdag. Proost!
Sign In or Register to comment.