Recruiting for Hurricane Troopers T6 guild looking to be T7

Destructus
40 posts Member
edited October 2016
Hurricane Troopers is a T6 guild looking to recruit about 10 or 11 active members to put us over the top to begin doing some Heroic raids. We currently clear a T6 in one reset, but need some more heavy hitters if we're to venture into T7 land! We're not just looking for mercs or anything like that. We want people who enjoy the game as much as we do, make the effort to earn their 600 (or close to it) coins daily, and donate gear as much as they request it. We use both in game chat and also Discord. Anyone with previous T7 experience would be especially helpful, but we just want solid players. We're an international guild, a merger of a US East Coast and Dutch guild and the times work out beautifully for members on both sides of the pond! Please send me a message on here with your basic info/ally code and any questions you might have. Looking forward to working with you!
Post edited by Destructus on

Replies

  • Options
    Bump
  • Options
    Bump
  • Options
    Bump
  • Options
    Bump
  • Options
    Bump again! Come on people!
  • Options
    Bump
  • Options
    @Destructus : Hoi Destructus,
    Ik ben van de guild Dutch Trade Alliance. Wij draaien mee in de top 500 guilds van het spel en zo nu en dan ook in de top 200.
    Echter zijn er een aantal spelers bij ons gestopt, terwijl wij willen toewerken naar de Heroic AAT. We hebben nog steeds een goede harde kern die ook meedraait in de top van de arena.
    De Normal AAT werken wij met 7 a 8 dagen weg.
    Nu zijn wij dus een beetje op zoek om krachten te bundelen en gericht naar de Heroic toe te werken en dan het liefste met andere Nederlandstaligen.
    Nu ben ik jullie op het forum tegengekomen evenals 1 a 2 andere potentiële guilds. Het idee is om van deze 3 a 4 guilds naar 2 (of wellicht 3) guilds toe te gaan, waardoor we 1 guild krijgen die Heroic AAT spoedig aan zal kunnen en de andere guild(s) de Normal AAT doen (met beiden de Heroic Rancor daarnaast).

    Ik hoor graag of jullie zouden willen meewerken aan dit idee. Wij zijn ook een relaxte gezellige guild die veel samen overlegt en daarbij zullen jullie dan ook zeker betrokken worden.
    Je kan ons bereiken op dit forum (of via deze post) of door de app Line te downloaden en tool1337 toe te voegen.

    Groeten,

    DTA Toolz
  • Options
    Hallo Toolz. Vriendelijk bedankt voor de uitnodiging. We zijn een solide groep die met gemakt de herioc rancor aan kan. Met de tank zijn we weliswaar vele malen langer bezig dan jullie maar dat is geen probleem. We blijven graag samen als team.
Sign In or Register to comment.