Very friendly T7 guild looking for active players now!

RekklesGamer
5 posts Member
edited October 2016
Guildname: Eaglesnest
Leader: Donquixote Doflamingo
Officer 1: S'rmiky
Officer 2: Cloud
Officer 3: Scindo
Guildmember: (44/50)
Time Zone: UTC +01:00(Central European)
Raid-farm: Rancor VII (7)
Raidstart-time: Not starting raid after 8pm

Who we are: Eaglesnest is an international guild with mainly dutch/english speaking members. We got a good core of keyplayers to kill Rancor Tier VII with no complications.
We are always in for a nice chat and/or help.

What we are looking for: really active members to fill our last spots and to join in T7 Raid. Mostly we complete within 12 hours tops. If you are having fun in the game, have a good solid roster and ready for some action do let us know!

Playername S'rmiky
Ally code: 778-832-698 or

Playername Donquixote Doflamingo
Ally code: 722-338-227
Post edited by RekklesGamer on

Replies

  • Tooltje
    188 posts Member
    edited November 2016
    Options
    @RekklesGamer : Hoi RekklesGamer,
    Ik ben van de guild Dutch Trade Alliance. Wij draaien mee in de top 500 guilds van het spel en zo nu en dan ook in de top 200.
    Echter zijn er een aantal spelers bij ons gestopt, terwijl wij willen toewerken naar de Heroic AAT. We hebben nog steeds een goede harde kern die ook meedraait in de top van de arena.
    De Normal AAT werken wij met 7 a 8 dagen weg.
    Nu zijn wij dus een beetje op zoek om krachten te bundelen en gericht naar de Heroic toe te werken en dan het liefste met andere Nederlandstaligen.
    Nu ben ik jullie op het forum tegengekomen evenals 1 a 2 andere potentiële guilds. Het idee is om van deze 3 a 4 guilds naar 2 (of wellicht 3) guilds toe te gaan, waardoor we 1 guild krijgen die Heroic AAT spoedig aan zal kunnen en de andere guild(s) de Normal AAT doen (met beiden de Heroic Rancor daarnaast).

    Ik hoor graag of jullie zouden willen meewerken aan dit idee. Wij zijn ook een relaxte gezellige guild die veel samen overlegt en daarbij zullen jullie dan ook zeker betrokken worden.
    Je kan ons bereiken op dit forum (of via deze post) of door de app Line te downloaden en tool1337 toe te voegen.

    Groeten,

    DTA Toolz
Sign In or Register to comment.